wordt vriend van gijs......

Vriend van Gijs is een samenwerkend initiatief van GIJS Groningen en de Supporters Vereniging Gijs. Uw bijdrage/donatie wordt doelmatig ingezet ter bevordering van de ijshockey sport. Dit geld voor zowel de vereniging GIJS alsmede het eredivisie team.

U draagt de vereniging een warm hart toe en wenst daar niets voor terug? Dan heeft u dezelfde instelling als ons.

Toch doen wij er wel iets voor terug.

• Eervolle vermelding op een speciale pagina van de website
  • Vermelding op het vriendenbord bij thuis wedstrijden.
  • Speciaal VVG speldje
  • Gratis lidmaatschap Supportersvereniging
  • Hapje en drankje na een nog nader te bepalen thuiswedstrijd.

Wij hebben voor u drie opties om vriend te worden van Gijs.

Vul het onderstaande formulier nu in en klik op “AANMELDEN” Dan deel ook jij mee in het succes van onze Gijssies!!!

De duur van deze overeenkomst is gedurende het ijshockeyseizoen 24-25 van september 2024 tot en met augustus 2025.

Verstrekte persoonlijke en-of zakelijke gegevens worden niet gedeeld met derden en worden als zodanig vertrouwelijk behandeld.